måndag 2 juni 2008

Bloggpaus

Nu hann tiden springa iväg så där igen. Jag väckte lillan och fick se andra "halvlek", då min dotter stod i mål och släppte in det enda målet deras lag fick mot sig... Men flickorna hade superroligt och roligt var det att de ljusblå vann. Mer tveksamt nöje för mamman att fika med en mängd andra mammor och pappor som hon inte känner.
Så småningom på lördagen åkte vi ut och hälsade på skåjterna i skogen! Det var riktigt härligt och lilla A uppskattade verkligen skog! Ammade sittande på en nedfallen stam, och hon plirade nöjd mot alla träd, och sen somnade hon i sjalen. Mamman gick lite vilse och fick tokspel, men det är en annan historia...

Nu kommer jag ta paus! Lilla A och jag ska ut och resa med tåg i morgon, fast det är ingen nöjesresa för vi ska på begravning. Men jag hoppas träffa släkt och vänner och ha det bra också.

Jag återkommer efter helgen!

Inga kommentarer: