måndag 19 april 2010

Ombokad

Att jag inte kom iväg på någon resa gjorde att vi hann göra klart hela tonårsrummet i källaren! Min första gissning när vi började i julas var att vi skulle vara klara till midsommar, men nu är vi det redan! Till priset att jag har så ont i kroppen idag att jag inte vill gå.
Känner mig låg. Kanske för stressen över resan, att packa eller inte, planera om eller inte osv. Och att fixa hem en medarbetare med taxi 60 mil samtidigt som jag hade tapetvåder med lim på i händerna.
Sen när jag läser bloggar och skribenterna dör... Nä, småbarnsmammor ska inte dö. Jag blir riktigt ledsen.
Tydligen var det ett program om bloggande döende eller allvarligt sjuka människor på svt häromdagen. Ska titta på det på play när jag är lite gladare från början.

Nej, nu ska jag fokusera på hur glad tonåringen ska bli när hon kommer hit i helgen!
Jag är bokad ut igen på söndag, vi får väl se hur det går!! Håll några tummar! (jag vill ju inte åka iväg om det finns risk för att vi inte kan flyga tillbaka!) Missar Valborg. Nåja.

Inga kommentarer: