måndag 12 april 2010

Bokat biljetter idag!

Nej, inte till Kina. På söndag åker jag till Johannesburg i Sydafrika!! Jag har aldrig varit i Afrika, så jag tycker det här känns så himla spännande!! Det är inte längre så ofta jag tycker jobbresorna är roliga, men den här gången är jag glad.

På onsdag har vi (P och jag) möte med någon personal-avdelning, så sen hoppas jag veta mer om hur det blir med Kina och allt. Jag har i alla fall fått godkänt på att alla barnen ska få följa med på "orientation trip" och titta på hus och skolor, jag hoppas det blir i slutet av maj. Lite bökigt att det är Expo i Shanghai då, men det får ju gå ändå.

Och förresten är jag extra glad idag, för kollegan Roger viskade en rolig sak till mej imorse!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, har följt dina inlägg om Kina o att ni kanske ska flytta. låter ju hur coolt som helst ju=).

så mycket du verkar resa med jobbet, roligt för en annan att läsa om som inte varit utanför norden. hoppas du får en bra resa till Afrika!! kram