tisdag 30 mars 2010

Bacill eller nåt

Har fått nån ny skum sjukdom... Ont i magen och feber. Tredje dagen idag, och jag börjar känna mej lite bättre. Det kör i magen så jag får göra andingsövningar som jag inte använt sen jag födde barn senast :( Kanhända någt jag fick men mej hem från Shanghai.
Nåja, det går över! Jag har i alla fall sagt "ja tack" till att dra igång den administrativa processen kring flytten. Först efter det kommer de ta fram ett kontraktsföslag, vilket förstås är intressant för mej. Jag vill veta om vi går jämnt upp på det här, eller om vi måste offra något. Det vill säga om vi har råd att låta bli att hyra ut vårt hus i konkreta ord. Det skulle jag helst vilja slippa.

Nu tillåter jag mej ett jubeltjut! Iiiiiih, vi kanske ska flytta till Kina!! Hurra!

2 kommentarer:

Renée sa...

Iiiiiiiiihhhhh - vad KUUUUUUL!!!! Ja, inte magåkomman såklart, men att ni kanske blir kineser snart ;-)

Har också magproblem, fast det här är säkert en helsvensk, "hederlig" magsjukebacill eftersom Frans var magsjuk förra veckan - på mig har den gett utslag längre ner i mag/tarmkanalen...

Kram!

Nina sa...

Välkommen!