tisdag 28 oktober 2008

ETT enda barn hemma!

I kväll har vi bara ett enda barn hemma!! Lilla A och hon sover...
Det känns tyst och väldigt konstigt. Men ganska skönt också... :)
S är hos pappa, H är hos farmor och J har övernattning på fritids! Han var pirrig i hela kroppen. Första gången han sover borta utom hos farmor! Min stora kille.

P och jag sitter och surfar på varsin dator, vi är inte kloka.

Annars är det både och. A hade sitt lilla 1-årskalas i helgen med morfar och farmor som gäster. Kanonmysigt.

Vattenläckan under A:s rum ochbadrummet är inte mysig någon stans. Snart har vi bara ett halvt hus att bo i, fan vet hur länge det ska torka den här gången... Sist tog det tre månader. Och i morgon ska de asbestsanera pannrummet/tvättstugan för attt kunna byta värmeväxlare. Tur att börsen går bra så man kan sälja in några fonder? Nähej, inte det heller. Usch.

Och på jobbet börjar man prata om sparåtgärder. Usch. Boliden varslar. Inte oväntat. LKAB går bra. Inte heller oväntat. Fast min resa till Kiruna gick ändå om intet. Fullt i bussen.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Hej! Jag har utmanat dig på min blogg.
//Kerstin