tisdag 21 oktober 2008

Vilken typ...


Ja, hon Karin alltså... Äntligen hemma? Hon snodde mina kuddar rakt av!! Alla mina (då var de tre) barn fick kuddar med bokstäver som bildar deras namn i julklapp för två eller tre år sedan! Det var 16 kuddar och det tog mej väldigt lång tid att sy. Och så sitter hon och limmar Vliesofix och har sej, gör det hur lätt som helst.... Jag som kämpade och slet med att vika in kanterna och sy! Fatta hur svårt det är att sy "S"??? Bilden visar Karins kuddar, inte mina.
Äh, jag ska kanske vara glad. Nu vet jag hur lätt det blir att göra A:s bokstavskuddar. Om jag nånsin får tid.

I morgon ska vi ha verksamhetsutveckling. Hela stor-avdelningen. Men innan dagen är slut ska alla andra chefer antingen resa utomlands eller hämta barn på dagis. Vilket betyder att det blir jag som får summera dagen och gå med gänget till puben. Håhåjaja. Jag som hade drömt om en natt på hotell. Men en öl och buffé på stan är kanske lika kul. Vad är väl en bal på slottet.

Inga kommentarer: