fredag 12 februari 2010

Fortfarande feber

Det här var ju ett bakslag. Jag trodde jag skulle vara frisk nu när det är fredag kväll snart och allt, men nehejdå. Snorig också.
Jag ligger i sängen och försöker läsa Marian Keyes. Jag gillar hennes böcker och de har den trevliga knorren att de har återkommande huvudpersoner. Men nu är det så att jag kommer inte ihåg böckerna efter jag läst dem. Det bara rinner av mej alltihop.
Så nu ligger jag och grunnar på vilka av de fem systrarna jag egentligen har läst om och vad som hände dem... I Vattenmelonen, Änglar, Sushi för nybörjare och allt vad de heter... Nån som kan hjälpa mej? Kerstin kanske??

1 kommentar:

Kerstin sa...

Ja du, jag har samma dilemma =) Fast det brukar ges små hintar i storyn till vad de övriga i familjen genomgått. Vilken är det du läser nu? Själv är jag feberfri idag, fick ju halsfluss och febern har legat på 38 eller mer sedan en vecka tillbaka. Imorgon ska jag iaf på Syfestival i Älvsjö. Kram!